אסי טוכמאייר: “ד”ר איאן פרומן הוא האבא של הטניס הישראלי”

בטקס שנערך בהרצליה ציינו את פרישתו של ד”ר איאן פרומן, אשר כיהן כנשיא האיגוד והאיש שקידם לאורך עשרות שנים את מרכזי הטניס בארץ וזכה על כך בפרס ישראל ב-1989. כל עמודי התווך של עולם הטניס הישראלי התכנסו באירוע כמו אסי טוכמאייר, יו”ר האיגוד אשר בירך אותו במילים חמות.

צפו בראיון מהאירוע עם אסי טוכמאייר בו הוא מספר על ד”ר איאן פרומן:

לחצו להגדלה
לחצו להגדלה

באירוע החגיגי והמרגש נכחו בכירים בענף הטניס וכן משפחתו של ד”ר פרומן. בטקס החגיגי היו נאומים שנשאו מגוון מכריו ומשפחתו, וכן הוקרן סרט מרגש שצולם ללא ידיעתו וכלל את כל הרגעים הגדולים של הטניס ואת העשייה של ד”ר פרומן לאורך ארבעת העשורים האחרונים.

אסי טוכמאייר, יו”ר איגוד הטניס אמר בכתבה לאתר one כי הוא אינו זוכר מתי התרגש כל כך בחייו כמו בטקס. “כל אחד מהיושבים פה יכול לספר סיפור על איאן. הכרתי אותו בגיל שמונה כילד שמשחק וכשנבחרתי ליושב ראש האיגוד ביקשתי ממנו , על אף שכבר רצה לפרוש, לעמוד לצידי כנשיא האיגוד. הוא האבא של הטניס הישראלי”, אמר טוכמאייר. שלמה גליקשטיין, שהינו אחד מהטניסאים הגדולים של ישראל, אמר כי המפעל של ד”ר איאן פרומן הינו מדהים ויוצא דופן וכי יש לו מקום בספרי ההיסטוריה ובהתפתחות של הטניס לאורך השנים.

ד”ר איאן פרומן אמר כי לא האמין שיפיקו עבורו כזה אירוע וסיפר על כך שהתחיל כעולה חדש בתור רופא שיניים ורק במקביל פעל למען קידום הטניס בישראל. ” לא חשבתי שנהפוך את הספורט הלבן לכזה הישגי. אני מסתכל אחורה ונזכר בהמון רגעי שיא.היו לי הרבה חלומות ואני שמח שהגשמתי רבים מהם”. אמר ד”ר פרומן.

 

נגישות