אסי טוכמאייר, מבעלי קנדה-ישראל, עשוי לרוץ לראשות איגוד הטניס

אסי טוכמאייר, מבעלי חברת הנדל”ן קנדה-ישראל (יחד עם ברק רוזן), צפוי להתמודד בבחירות לראשות איגוד הטניס, שיערכו ב-11 בנובמבר, ונחשב כיום למועמד המוביל להחליף את מיכאל מיכאל קליין כיו”ר האיגוד השלישי בגודלו בישראל (בקריטריונים של כמות ספורטאים פעילים וגובה תקציב).

אסי טוכמאייר מבעלי קנדה-ישראל, עשוי להתמודד לראשות איגוד הטניס

טוכמאייר, איש עסקים מוכר ומצליח, מעורב מאוד בטניס הישראלי בשנים האחרונות מכיוון שבנו הוא טניסאי המתחרה בקטגוריה של עד גיל 12. לאיש העסקים קשרים טובים מאוד עם ראשי האיגוד והפעילים בענף, ומועמדותו עלתה לאחר שמספר חברי הנהלה, שהתאכזבו מקליין, פנו אליו וביקשו ממנו לרוץ לתפקיד.

לאחר התייעצות עם עמיתים לענף, הבין טוכמאייר כי זכיה בהתמודדות תביא לתמיכה של אגודות גדולות משפיעות בארץ, כמכבי צפון, הפועל ת”א, בני הרצליה, מועדון טניס בת-ים והמרכז לטניס ברמה”ש. לאור כך – נראה שאכן יגיש מועמדות.

גם העובדה שבנו הוא טניסאי הרשום באיגוד לא צפויה להוות בעיה. כזכור, ב-2006 גויס לראשות האיגוד המפכ”ל לשעבר אסף חפץ, דמות ציבורית ומוכרת אחרת, אבל חפץ התקשה לשחות בפוליטיקה של הענף עד שהוחלף בקליין. עם זאת, המקרה של טוכמאייר, מאמינים באיגוד, יהיה מוצלח יותר.

נגישות