אשראי של 2 מיליארד ש”ח להקמת MIDTOWN תל אביב

בעיתון “דה מרקר” פורסמה כתבה לפיה בנק לאומי משלים עסקה בהיקף גדול למתן אשראי לטובת הקמת מגדלי מידטאון תל אביב. הפרויקט מוקם על ידי קנדה ישראל בבעלות אסף טוכמאייר וברק רוזן, ושותפים נוספים.

במסגרת עסקת מתן האשראי, יועמדו לטובת הקבוצה המנוהלת על ידי אסף טוכמאייר וברק רוזן, כשני מיליארד ש”ח. מימון זה יינתן לפרק זמן של ארבע עד חמש שנים. כזכור, בשנת 2011 הועמדו על ידי לאומי כ-400 מיליון ש”ח לרכישת הקרקע ששטחה 14 דונם. הקרקע נרכשה מחברת תנובה בתמורה לכ-535 מיליון ש”ח.

בניית פרויקט MIDTOWN תל אביב צפויה להסתיים בין 2017 ל-2018. את עסקת האשראי לליווי הבנייה מוביל יואל מינץ, שעומד בראש חטיבת המימון המורכב והנדל”ן בבנק. גם בנק מזרחי טפחות יצורף לסינדיקציית האשראי, ונראה כי כל בנק יספק אשראי וערבויות בגובה של מיליארד ש”ח.

הכתבה ב”דה מרקר” – לחצו להגדלה

פרויקט MIDTOWN – הפרויקט המדובר של ת”א

מגדלי MIDTOWN יוקמו בפינת הרחובות שאול המלך ומנחם בגין במרכז תל אביב. השטח הבנוי יעמוד על כ-130 אלף מ”ר, ועלותו המוערכת היא כשני מיליארד ש”ח. הפרויקט שמוקם על ידי קנדה ישראל, המנוהלת על ידי אסף טוכמאייר וברק רוזן, יכיל שני מגדלים בגובה 50 קומות – האחד ישמש למגורים והאחר למשרדים. הפרויקט יכיל בריכת שחייה.

על פי גורמים בענף הנדל”ן, הפרויקט של אסף טוכמאייר וברק רוזן נראה מוצלח. צפי ההכנסות של השותפים בפרויקט הוא כ-2.5 מיליארד ש”ח, משמע רווחים בגובה מאות מיליוני ש”ח. עד כה נמכרו למעלה מ-200 דירות בפרויקט, אותן רכשו גם דמויות מוכרות מעולם העסקים, התרבות ועוד. בגזרת המשרדים, ארנסט אנד יאנג, מותג רואי החשבון, רכשה 16 קומות במגדל המשרדים הצמוד. שווי העסקה – כ-250 מיליון ש”ח.

נגישות