מה עתיד לכלול פרויקט Blue תל אביב?

כאשר חושבים על מגורים שיאפשרו לכם מרחב ופרטיות באזור מבוקש כמו צפון תל אביב, קשה לחשוב על אפשרויות רבות כיום. אחת ההזדמנויות שלכם להגשים חלום ולגור באחד האזורים המבוקשים בישראל, יכולה להתגשם. פרויקט Blue תל אביב של קנדה ישראל, בבעלותם של אסף טוכמאייר וברק רוזן, הוא הפרויקט עבורכם.

אסף טוכמאייר - פרויקט Blue
אסף טוכמאייר – פרויקט Blue

פרויקט Blue הוא למעשה שכונה פרטית שתכלול 300 דירות יוקרה בשישה בניינים, שתוכננו ועוצבו על ידי אילן פיבקו, אחד האדריכלים הידועים בישראל. אסף טוכמאייר וברק רוזן, בעלי קנדה ישראל, מציינים כי התכנון המתקדם של הבניינים מדגיש את הסביבה הטבעית ולכן הם יכללו חלונות גדולים במיוחד ותקרות גבוהות, שנועדו להעניק לדירות מראה ייחודי ועכשווי.

כל אחת מששת הבניינים, יכיל לובי מושקע ורחב ידיים. בפרויקט Blue מבית קנדה ישראל יהיה ניתן למצוא בריכות אקולוגיות, שבילי דק וריאות ירוקות. לרווחת הדיירים יעמוד קאנטרי קלאב שישמש אותם בלבד, בריכה חצי אולימפית מקורה, מגרשי טניס, חדר כושר עם כל האביזרים, בריכה חיצונית, חדרי טיפולים וספא ועוד. כל זאת, לטענת אסף טוכמאייר וברק רוזן, על מנת לאפשר לדיירים ליהנות מאיכות חיים ללא פשרות.

המיקום המושלם של פרויקט Blue תל אביב

קנדה ישראל, בבעלותם של אסף טוכמאייר וברק רוזן, מבינה שמיקום הפרויקט חשוב במיוחד, ולכן מדובר במיקום המאפשר לכם ליהנות מצד אחד מהכחול האינסופי של הים התיכון מצד אחד, ומנגד לשמור על קרבה לכל האזורים החשובים בגוש דן: הסיטי של תל אביב, כיכר המדינה, מתחם הבורסה ברמת גן, אזור ההייטק של הרצליה פיתוח ועוד.

כך ניתן ליהנות מ”גן עדן פרטי” – דירה מושקעת ואיכותית הכוללת נוף מושלם לים מצד אחד, וקרבה לכל האזורים המרכזיים מצד שני. בשעות הערב, אפשרויות הבילוי בלתי מוגבלות ומרוחקות רק כמה דקות מהשכונה הפרטית בצפון תל אביב.

קנדה ישראל בבעלות אסף טוכמאייר וברק רוזן מציגה – Blue תל אביב:

נגישות