גלובס: דלק נדל”ן ופאנגאיה הגיעו לסיכום על רכישת קרקע תמורת 25 מיליון שקל.

פאנגאיה צפויה להקים שכונת מגורים יוקרתית אשר תכלול 160 יחידות מגורים וביניהם קוטג’ים, דירות גן ודירות גג. השכונה תמוקם קרוב לחיפה.

הובא ע”י – אסף טוכמאייר

פאנגאיה נדלן
פאנגאיה נדלן – מתוך גלובס

בגלובס פורסם כי  על שטח של 47 דונם בחוף הים בין עתלית לנווה ים צפויה לקום שכונת מגורים יוקרתית. כך נודע לאחר פרסום דבר העיסקה אשר נחתמה בין פאנגאיה נדל”ן לבין חברת דלק נדל”ן. פאנגאיה נדל”ן היא חלק מקבוצת קנדה ישראל בבעלותם של ברק רוזן ואסי טוכמאייר.

הקרקע ממוקמת באזור יוקרתי וייחודי בשל הקרבה הרבה לים, שוכנת דרומית לבסיס השייטת ונושקת אל מפרץ חוף ממערב וצמוד לחוף ימה של נווה ים לדרומה. פאנגאיה צפויה להקים על הקרקע שכונת מגורים סגורה שתכיל 160 יחידות דיור. בין יחידות הדיור נראה קוטג’ים, דירות גג ודירות גן.

שכונות נוספות הנושקות לים כדוגמת ארסוף, קיסריה, בלו ותל אביב הן המודל העומד מאחורי השכונה החדשה. התכנית אושרה טרם הפקדתה לאישור בוועדת המשנה של המועצה הארצית, דבר שיקרה רק בחודש פברואר 2013. פאנגאיה צפויה להתחיל את המכירה ללקוחותיה בקרוב. בחברה נמסר כי מדובר בקרקע נדירה במיוחד על חוף הים ובאזור בעל ביקוש ייחודי אשר כולל תשתיות חינוכיות, קהילתיות, גישה נוחה לתחבורה ברכבת ישראל וכביש החוף תוך שימור האסטרטגיה של איתור והשבחת קרקעות המקנות ערך מוסף ללקוחותיה.

נגישות