ברודצקי 33-39 - אסף טוכמאייר ברק רוזן

כלכליסט: יש אישור לעיצוב פרויקט ברודצקי 33-39 ת”א של ישראל קנדה

הפרויקט ברמת אביב הישנה, השייך לחברת הבת ICR ראם החזקות של קבוצת הנדל”ן, יכלול מגדלים חדשים בני שש קומות על אחד עם 166 דירות, שיקומו במקום בניינים ישנים עם 96 יחידות דירות, הקיימים היום במקום. התכנון העיצובי אושר לאחרונה על ידי מהנדס העיר תל אביב, בצעד שמקדם את הפרויקט המסקרן, שצפוי להיות מבוקש מאוד, נוכח מיקומו והסטנדרט הגבוה בו ייבנה. צפי ההכנסות לפרויקט: 400 מיליון ש”ח.   

כלכליסט מפרסם, כי בנוסף לאישור העיצוב, גם הושג רוב של 87 אחוז מהדיירים לטובת הקמת הפרויקט, שייבנה ברחוב ברודצקי 33-39. 70 דירות מהפרויקט יוקצו לדיירים הקיימים – והשאר יימכרו לדיירים חדשים. לפי כלכליסט, הפרויקט, אותו יוזמת קבוצת ישראל קנדה של ברק רוזן ואסי טוכמאייר, תחת חברת ICR ראם החזקות, מחירה של דירת 100 מ”ר, יעמוד על כ-6 מיליון ש”ח.

הדירות בפרויקט יהיו בנות 3-5 חדרים ובנוסף אליהן ייבנו גם דירות גן ופנטהאוזים. כל אחת מיחידות הדיור החדשות תאובזר בחניה ובמרפסת. ועל פי ההערכות בחברה, היתר הבנייה עצמו יתקבל בעוד כשנתיים. אדריכל ומתכנן הפרויקט הם מעוז פרייס אדריכלים. “החברה ממשיכה להעמיק ולהרחיב פעילותה בתחום ההתחדשות העירונית, עם שורה של פרויקטים בת”א שהחברה מקדמת במרץ”, נמסר מ-ICR. “רחוב ברודצקי המבוקש הופך את המיזם לאטרקטיבי במיוחד”.

נגישות