שטחי משרדים בפרויקט מידטאון נמכרו ב-88.5 מיליון ש”ח

בעיתון “הארץ” פורסם כי הבעלים של פרויקט מידטאון (חברת קנדה ישראל בבעלות אסף טוכמאייר וברק רוזן, יורוקום נדל”ן ואלקטרה נדל”ן) מכרו כ-5,000 מ”ר של שטחי משרדים, בתמורה ל-88.5 מיליון ש”ח.

שטחי המשרדים הנם בשלוש הקומות העליונות של המגדל בן 50 הקומות, כאשר שטחה של כל קומה הוא 1,670 מ”ר. בנוסף, נרכשו על ידי המשקיע 70 מקומות חניה על פי 120 אלף ש”ח למקום חניה, ובסף הכל מדובר בכ-8.5 מיליון ש”ח.

אסף טוכמאייר
אסף טוכמאייר – מידטאון תל אביב (הדמיה)

מידטאון ת”א – פרויקט היוקרה בלב העיר הגדולה

מידטאון תל אביב הוא פרויקט המשלב מגורים ומשרדים הממוקם במרכז העסקים הראשי הצפוני של תל אביב, מעט צפונית ממגדלי עזריאלי. ברק רוזן ואסף טוכמאייר, בעלי קנדה ישראל, רכשו לפני כשלוש שנים את המגרש שעליו נבנה הפרויקט מחברת תנובה ב-530 מיליון ש”ח. הפרויקט היוקרתי יכלול קניון ששטחו 19,000 מ”ר ומעליו מגדל מגורים (46 קומות) ומגדל משרדים (50 קומות).

בשלב זה נותרו לקנדה ישראל בבעלות אסף טוכמאייר וברק רוזן שבע קומות למכירה בבניין המשרדים. כזכור, העסקה בהיקף הגדול ביותר שנחתמה הייתה של פירמת רואי החשבון “קוסט פורר גבאי את קסידר”. קנדה ישראל מכרה לחברה 22 קומות ב-257 מיליון ש”ח.

בבניין המגורים בפרויקט מידטאון יהיו 338 דירות, מתוכן 38 שהוגדרו כדירות בנות-השגה להשכרה לעשר שנים. בשלב זה, נמכרו 250 מתוך 300 הדירות שהוצעו למכירה.

קראו את הכתבה (לחצו להגדלה):

אסף טוכמאייר - אזכורים בתקשורת
אסף טוכמאייר – אזכורים בתקשורת
נגישות