מתוך ערוץ 2: פרויקט Live ת”א – מתחם קסום למגורים

פרויקט Live של קנדה ישראל, בבעלות אסף טוכמאייר וברק רוזן, הוזכר לאחרונה ב”תכנית חיסכון” המשודרת בערוץ 2, בכתבה שעסקה בהסבת מרכזים מסחריים ובנייני משרדים לבתי מגורים. בכתבה נטען כי ישנם יתרונות רבים להסבה של בניין משרדים לבניין מגורים, משום שניתן לבנות דירות קטנות יותר, או להוסיף חדרים למבנה מסוים.

פרויקט Live תל אביב, כפי שהוצג בכתבה, כולל עבודות שימור בנכס בעל היסטוריה. הבניין, שנמצא ברחוב הרכבת בעיר, שימש עד לא מזמן את משטרת ישראל ולפניה את עיתון הצופה וגם רואי חשבון.

עופר פלדמן - מתוך הכתבה
עופר פלדמן – מתוך הכתבה

סמנכ”ל קנדה ישראל, עופר פלדמן, התייחס לפרויקט היוקרתי הנבנה בימים אלו: “מחירה של דירת שני חדרים יפה עם מרפסת ונוף לפיאצה או לרחוב רוטשילד, ינוע סביב 1.7 מיליון ש”ח. יש גם דירות של שני מיליון ו-שלושה מיליון בבניין, תלוי מה בוחרים. המחיר איננו יקר, אם נשווה את זה לדירות של רוטשילד”.

“הקסם בבניין הזה, בבאוהאוס שלו, בעיצוב שתוכנן אי שם בשנות השלושים, נשאר בעינו. הוא אולי חסר משמעות למשרדים, אבל מלא ערך למגורים”, הבהיר פלדמן על מתחם Live בתל אביב.

מתחם Live – ליהנות מכל העולמות

מתחם Live תל אביב - הדמיה
מתחם Live תל אביב – הדמיה

אין ספק שמתחם Live מבית קנדה ישראל, בניהולם של אסף טוכמאייר וברק רוזן, הוא מתחם מרכזי שנמצא במקום מבוקש מאוד – מרחק של כמה דקות הליכה מרחוב רוטשילד המרכזי. אסף טוכמאייר וברק רוזן מסבירים כי במתחם ניתן ליהנות מהשיק התוסס ומסצנת האופנה והאמנות, אך מנגד לשמור על איכות חיים ברמה גבוהה, שקט ופרטיות.

מתחם Live ת”א יכיל 78 יחידות דיור שונות: דירות דופלקס גן, דירות אורבניות מיוחדות ופנטהאוזים. למעשה, יהיה המתחם מעין מיני-שכונה, שלה יתווספו שתי קומות שיעוצבו בסגנון עכשווי.

נגישות