גלובס: קנדה ישראל במו”מ לרכישת קרקע ב- 745 מיליון ש”ח בת”א

שני מגדלי יוקרה בשווי 745 מיליון ש”ח, עתידים להיבנות בשטח השוק הסיטונאי בתל אביב.

לפי “גלובס”, חברת קנדה ישראל, בבעלות ברק רוזן ואסף טוכמאייר, נמצאת בעיצומו של משא ומתן עם עיריית תל אביב וחברת תנובה, לרכישת קרקע המיועדת להקמת שני מגדלי מגורים בני 44 קומות, במתחם השוק הסיטונאי בתל אביב.

שווי העסקה – 745 מיליון שקלים – משקף סכום של 1.25 מיליון שקלים עבור קרקע ליחידת דיור אחת, כאשר בכל מגדל יוקמו 296 דירות. בסך הכל מדובר במשא ומתן לרכישת זכויות עבור 592 דירות. עיתון “גלובס” מדווח כי עבור אופציית הרכישה, שילמה קנדה ישראל סכום של 3 מיליון שקלים, ולפי ההערכות קיבלה אופציה לרכישת הקרקע תוך חצי שנה.

עד לאחרונה התנהל משא ומתן עם תנובה ועיריית תל אביב מטעם חברת גינדי השקעות, אך לפי “גלובס” נראה כי מגעים אלו לא צלחו לכדי עסקה גמורה – זאת למרות שמתחם השוק הסיטונאי מזוהה דווקא עם גינדי, המקימה במקום עשרה בניינים בני עשר קומות, עם 718 דירות חדשות וקניון.

לקבוצת קנדה-ישראל פעילות ענפה בתחום הנדל”ן, הן בארץ והן בחו”ל, וכיום היא עוסקת בפיתוח ובהשבחה של קרקעות. לאור יתרונותיה הרבים בתחום, צפויה קנדה ישראל לרכוש שני מגדלים נוספים בפרויקט השוק הסיטונאי מתוך ארבעה מגדלים בני 44 קומות כל אחד, עם 1,200 דירות בסך הכול – זאת במסגרת מגעים נוספים עם חברת תנובה ועיריית תל אביב, לרכישת חלקו השני של הפרויקט.

נגישות