מתוך כלכליסט: קנדה ישראל מתמודדת על רכישת הקרקע בשוק הסיטונאי

חברת קנדה ישראל הגישה הצעה לרכישת קרקע במתחם השוק הסיטונאי בתל אביב. מדובר במתחם הסמוך לפרויקט “גינדי תל אביב” של חברת גינדי השקעות ורבוע כחול נדל”ן. במקביל לקנדה ישראל, הצעות על הקרקע הוגשו גם מטעם חג’ג’ נדל”ן, אקרו נדל”ן וגינדי השקעות.

הובא ע”י –  אסף טוכמאייר

הצפי הוא שהמחיר הזוכה יחצה את מחיר 300 מיליון השקלים לקרקע עבור מגדל דירות בודד. במגדל עצמו יהיה ניתן לבנות 300 יחידות דיור. בעליה הנוכחיים של הקרקע הם חברת תנובה, המחזיקה ב-75% מערכה, ועיריית תל אביב, המחזיקה ב-25%. החברה שתגיש את ההצעה הזוכה תחתום על הסכם ובו אפשרות לרכוש קרקע לעוד שלושה מגדלי מגורים.

 

קנדה ישראל - מתחם השוק הסיטונאי
קנדה ישראל – מתחם השוק הסיטונאי

 

המתחם שעליו הגישה קנדה ישראל את ההצעה נמצא באזור מרכזי מאוד בתל אביב: משולש הרחובות קרליבך, החשמונאים ומנחם בגין. על השטח המשתרע על פני 3,650 מטרים רבועים ניתן להקים ארבעה מגדלים בגובה 44 קומות כל אחד. כל ארבעת הבניינים כוללים זכויות בנייה בגובה 32,560 מטרים רבועים.

חברת קנדה ישראל, בבעלות אסי טוכמאייר וברק רוזן, עוסקת בפיתוח קונספטים חדשניים לסגנון חיים. בעשורים האחרונים היא עוסקת בהשקעות בפרויקטים בישראל, אך גם על אדמת אירופה ואמריקה. בין הפרויקטים של החברה נמצא מתחם Blue תל אביב בצפון העיר, הכולל 300 דירות יוקרה בשישה בניינים.

רשימת כתבות על אסף טוכמאייר – כלכלסיט

נגישות